Hyppää sisältöön

Four Reasons on Kansallisen Liigan uusi kumppani

05.03.2024

Kansallinen Liiga ja Four Reasons aloittavat yhteistyön kaudella 2024.

Tunnettu kotimainen hiustenhoitotuotteiden valmistaja ja kampaamoalan yritys Four Reasons on Kansallisen Liigan uusi yhteistyökumppani.

Four Reasons tarjoaa korkealaatuisia ja moderneja hiustenhoitotuotteita sekä ammattikäyttöön että jälleenmyyntiin. Yrityksen tavoitteena on saada jokainen tuntemaan olonsa upeaksi omana itsenään.

– Yhteistyö Kansallisen Liigan kanssa on meille match made in heaven, sillä jaamme yhteisen arvopohjan. Four Reasonsin tavoitteena on auttaa jokaista tuntemaan itsensä upeaksi, niin sisältä kuin ulkoa. Joukkueurheilulla on valtavasti positiivisia vaikutuksia lasten ja nuorten itsetunnon kehitykseen, ja naisjalkapalloilijat ovat juuri sellaisia esikuvia, joita nuoret tytöt tarvitsevat. Toivommekin, että yhteistyömme myötä ainakin joku Four Reasons -hiustuotteita käyttävä nuori löytää jalkapallon pariin, kertoo Four Reasonsin markkinointi- ja viestintäjohtaja Johanna Strömsholm.

Kansallisen Liigan pelaajat saavat alkavalla kaudella ripauksen luksusta arkeensa. Four Reasons tarjoaa huippulaadukkaita hiustenhoitotuotteitaan kaikkien sarjan joukkueiden pukukoppeihin. Lisäksi Four Reasons saa alkavalla kaudella omistajuuden suosittuun Kierroksen maali -äänestykseen.

– Four Reasons on todella upea kotimainen brändi, joka edistää moninaisuutta, aitoutta, vastuullisuutta sekä rohkeutta. Tähän arvopohjaan Kansallinen Liiga kytkeytyy täydellisesti ja yhteistyön avulla voimme luontevasti viestiä molemmille tärkeää yhteistä sanomaa. Uskon, että Four Reasons laajentaa kauttamme brändilleen sopivaa kohderyhmää, ja pääsemme niin kilpailuviestinnässä kuin myös pelaajatarinoiden kautta kasvattamaan yrityksen bränditunnettuutta, Kansallisen Liigan kehityspäällikkö Minna Kauppinen sanoo.

– Kiitos, että olette mukana rakentamassa modernia huippu-urheilua!

Kuva: vas. Roosa Hekkala Four Reasonsin PR & Influencer Marketing Specialist, oik. Kansallisen Liigan kehityspäällikkö Minna Kauppinen.

FOUR REASONS

Search